Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΚΡΗ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΠΡΑΤΤΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟY ΕΦΑΠΑΞ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΣΑΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΟΠΩΣ ΠΡΑΤΤΩ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ.

ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ
ΣΥΓΚΕΚΡΙ ΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΞΗΓΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΟΛΕΘΡΙΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ

ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΤΑΠΓΤΕ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ 2004 ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
ΜΕΛΕΤΗ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΑΠΓΤΕ, ΟΤΙ ΑΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ

ΚΑΙ ΕΦΑΠΑΞ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2015 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΤΕ ΑΥΤΗ Η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ.

ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΛΟΓΗΡΕ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟ ΨΗΦΙΣΩ ΚΑΙ ΧΑΣΩ ΤΗΝ 25ΕΤΙΑ

ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΞ ΑΥΤΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΣΥΝΤΑΞΗ, ΕΦΑΠΑΞ, ΒΟ- ΗΘΗΜΑΤΑ ΚΛΠ

ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΟΙ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝΤΕΣ ΤΗΣ 25ΕΤΙΑΣ ΤΟ 1994 ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΑΠΓΤΕ

ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ
Συνάδελφοι,

Δυστυχώς το Δ.Σ. του ΤΑΠΓΤΕ δεν άκουσε την προτροπή μου ώστε να γίνουν τρεις ταυτόχρονες παραιτήσεις μελών και παράλληλα να προχωράει από την επιτροπή η τροποποίηση του καταστατικού, διατηρώντας μια πολύ μικρή ελπίδα για τους εναπομείναντες συναδέλφους ως προς το εφάπαξ.

Αυτοί όμως συνεχίζουν την ίδια πολιτική και τακτική. Γιατί;

Οι εκλογές θα πραγματοποιηθούν τέλη Μαΐου αρχές Ιουνίου, έχοντας ήδη χάσει πολύτιμο χρόνο, περίπου 8-10 μήνες, εξαιτίας της πεισματικής επιμονής τους στην ίδια τακτική, και χάθηκε πολύτιμος χρόνος ως προς την διαδικασία τροποποίησης στο κλάδο εφάπαξ από το 2009 και πέρα, ενώ θα έπρεπε να είχε τελειώσει.

Όσοι διατείνονται ότι θα αγωνιστούν για την οικονομική κατάσταση του Ταμείου και χύνουν κροκοδείλια δάκρυα, δεν μπορούν να πείσουν κανέναν.

Συνάδελφοι,

Στην σειρά υπάρχουν, μέχρι πριν από 15 ημέρες 305 άτομα, οι οποίοι δικαιούνται εφάπαξ και βο- ηθήματα, χωρίς να αναφέρομαι στο γεγονός ότι σε ένα άλλο διάστημα 15 ημερών έχουν αποχωρήσει άλλα 15 άτομα.

Για να ικανοποιηθούν οι συγκεκριμένοι σύμφωνα με το ισχύον καταστατικό το ποσό που θα πρέπει να δοθεί είναι γύρω στα 15.700.000 (εφάπαξ, βοηθήματα, κλπ).

Οι μηνιαίες εισφορές του ΤΑΠΓΤΕ εργαζομένων και εργοδοτών ανέρχονταν πριν από 15 ημέρες
σε 170.000 ευρώ, που σημαίνει 170.000 Χ 12 = 2.040.000.000, συν τα δώρα συν ο 13ος και 14ος μισθός προστίθενται άλλες 200.000 ευρώ = 2.200.000.000.

Αφαιρουμένων των λειτουργικών εξόδων αλλά και για ό,τι άλλο προκύψει (ποσό γύρω στις 250.000) μένει ένα ποσό σήμερα 2.000.000. Άρα για να ικανοποιηθούν οι 305 χρειάζονται 8 χρόνια αναμονή.

Και όλα αυτά με τις σημερινές εισφορές χωρίς να υπολογίζονται αυτά που θα σας αναφέρω παρακάτω.

Αν γινόταν αποδεκτό το προτεινόμενο σχέδιο από το Δ.Σ. ΤΑΠΓΤΕ και αφαιρούσαμε το 18% από τα (15.700.000) θα είχαμε ένα ποσό 13.000.000 περίπου.
Άρα θα χρειαζόμασταν 6,5 χρόνια αντί για 8.

Όλα αυτά βεβαίως μη λαμβάνοντας υπόψη:
Α) την μείωση εισφορών του εργοδότη όπως αποφασίστηκε από το μνημόνιο.
Β) την αποχώρηση αρκετών συναδέλφων λόγω συνταξιοδότησης.
Γ) την περίπτωση διαγραφών που θέλουν συνάδελφοι – πράγμα που τους παρακαλώ του συναδέλφους να μην πράξουν και δώσουν άλλοθι αλλά να περιμένουν ώστε να εξαντληθούν όλα τα περιθώρια.
Δ) την επερχόμενη αύξηση των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων που θα είναι εις βάρος του Ταμείου

Οι επιπτώσεις λοιπόν θα είναι ολέθριες και καταστροφικές για το κλάδο εφάπαξ του Ταμείου μας. Γιατί το Δ.Σ. στην πρόταση του μέλους της επιτροπής από την πλευρά της παράταξής μας Αλεξόπουλου Κ, δεν έκανε έρευνα αγοράς ως προς την πώληση συγκεκριμένων ακινήτων να δούμε την ζήτηση και την προσφορά αυτών των ακινήτων και να μην βαδίζουμε με γνώμονα την εικονική πραγματικότητα της αντικειμενικής αξίας. Ο αναλογιστής πρέπει να λάβει υπόψη πόσο πουλιέται το ακίνητο. Αυτή είναι η πραγματική αξία. Μία είναι η πρόταση την οποία και καταθέτω:

Α)Επιμένω και ζητώ όπως για κάθε άτομο που είναι στην σειρά να αποτυπώνονται οι εισφορές που έχει καταβάλλει ο ίδιος και οι εισφορές που έχει καταβάλλει η Τράπεζα.
Β)Πόσες προκαταβολές έχει λάβει από εφάπαξ και βοηθήματα, και αν το ποσό υπερβαίνει το σύνολο των εισφορών του, (δικών του και της Τράπεζας) να του δοθεί ένα ελάχιστο ποσό (ενδεικτικά 1000 ευρώ). Όσοι έχουν λάβει από τις προκαταβολές λιγότερα των εισφορών τους να λάβουν την δια φορά συν 1000 ευρώ)

Αυτή είναι η πραγματικότητα και να μην λέει ο καθένας ότι είναι τα λεφτά μου και τα δικαιούμαι. Ποια χρήματα, θα είμαι σκληρός αλλά για ποια λεφτά όταν κάποιοι έδωσαν μαζί με την Τράπεζα εισφορές 30 χιλιάδες και πήραν 100. Δηλαδή συνεισφέρω 30 και παίρνω 100; Δυστυχώς πρέπει να είμαι δίκαιος προς όλους.

Καταλαβαίνω και κατανοώ τους συναδέλφους που είναι στην σειρά, άλλωστε πολλοί εξ αυτών είναι φίλοι μου, αλλά παραμένω πιστός στις αρχές και στις αξίες μου.

Δεν εξαιρώ ούτε τον εαυτό μου, όπου σε παλαιότερη ανακοίνωση είχα αναφέρει τι εισφορές έχω καταβάλλει μαζί με την Τράπεζα, και τι προκαταβολές έχω λάβει (2). Στην ίδια μοίρα και εγώ.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να κάνουμε ερώτηση στον αναλογιστή ως προς το αν είναι δυνατόν τουλάχιστον να υπολογιστεί ένα 1% μεσοσταθμικό επιτόκιο για τις εισφορές των εργαζομένων.

Για όλους τους συναδέλφους, οι οποίοι θα αποχωρήσουν από εδώ και πέρα να εφαρμοστεί το ίδιο, δηλαδή οι εισφορές του εργαζομένου συν ένα μεσοσταθμικό επιτόκιο 1%.

Αυτά τα στοιχεία πρέπει να δοθούν άμεσα στον αναλογιστή ώστε να έχουμε μια εικόνα και να δούμε τι άλλο μπορούμε να κάνουμε.

Ακόμη και με την πρότασή μου αυτή, για να είμαι ειλικρινής δεν μπορώ να σας εγγυηθώ για το εάν και για πόσο θα είναι εφαρμόσιμη.

Θα εξαρτηθεί από το τι θα μας πει ο αναλογιστής, και από εκεί και πέρα να κάνουμε τις σχετικές παρεμβάσεις και να βρούμε μια μίνιμουμ κατάσταση για να λάβουν και οι συνάδελφοι που συ- νεισφέρουν συνέχεια και δεν έχουν λάβει τίποτα.

Συνάδελφοι,

Αυτή είναι η πραγματική και ρεαλιστική αλήθεια γιατί για άλλη μία φορά, επαναλαμβάνω ότι στη σημερινή κατάσταση, η ελπίδα έχει περιοριστεί για το Ταμείο.
Δεν κινδυνολογώ. Δεν δημαγωγώ άλλα έχω μάθει στην ζωή μου να λέω την αλήθεια. Εάν δεν ευδοκιμήσει αυτή μου η πρόταση τότε πρέπει να βρούμε άλλες διαδικασίες ώστε η Τράπεζα θέλει δεν θέλει, να συνεχίσει να καταβάλλει τις εισφορές όπως έχει την υποχρέωση για το κλάδο εφάπαξ. Όμως πρέπει να αναζητήσουμε μια άλλη εναλλακτική λύση και μάλιστα άμεσα!

ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΑΠΓΤΕ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου