Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΤΑΠΓΤΕ ΣΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ

Οι ανακοινώσεις μου και τα ερωτήματά μου δεν γράφονται με την ιδιότητα του Συμβούλου του προεδρείου αλλά υπογράφω ως Ιδρυτής του Ενωτικού και μέλος της εκτελεστικής γραμματείας της παράταξης. Δεν έχω καμία σχέση με την ιδιότητα του Εργασιακού Συμβούλου που έχω προς το σύλλογο για αυτό το θέμα.
Επειδή αναφέρεστε περί συγκομιδής… ο θερισμός και η συγκομιδή γίνονται τον Ιούλιο. Ούτε και αυτό το γνωρίζετε.
Εγώ δεν έχω ανάγκη από συγκομιδή εντυπώσεων κ. Τρίγκα. Ούτε είμαι υποψήφιος. Όταν ήμουν υποψήφιος, οι εργαζόμενοι με τίμησαν επί 14 φορές στο σύλλογο ως πρώτο σύμβουλο και πέντε φορές πρώτος σύμβουλος στο Ταμείο.
Είχατε κατέβει με το ψηφοδέλτιο της ΠΑΣΚΕ στο παρελθόν; ναι ή όχι; Και αν ναι, πόσους σταυρούς πήρατε; Προφανώς θέλετε να παραπληροφορήσετε τους εργαζόμενους ότι έχω λησμονήσει την υποχρέωσή μου να επιστρέψω στο Ταμείο τις δύο προκαταβολές έναντι του εφάπαξ που έχω πάρει ή δεν έχετε διαβάσει την ανακοίνωσή μου.
Και παραθέτουμε ξανά την ανακοίνωση συνάδελφοι, για να δείτε πώς παραπλανούν και θέλουν να δημιουργήσουν θέματα χωρίς να υπάρχουν.

ΚΑΛΩ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΤΑΠΓΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΟΠΩΣ ΕΙΧΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΡΙΝ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΟΤΙ ΕΓΩ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΟΚΩΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΦΑΠΑΞ ΠΕΡΙΠΟΥ 150.000 ΕΥΡΩ, ΕΤΣΙ ΔΗΛΩΝΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΠΓΤΕ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ 1.000 ΕΥΡΩ, ΥΠΟ ΤΟΝ ΟΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΗΡΑΜΕ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ, ΑΛΛΟΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ. ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.

Συνάδελφοι, το αφήνουμε στην κρίση σας.
Για πείτε μας κ. Τρίγκα πόσες προκαταβολές και πόσα βοηθήματα πήρατε; Και σας προκαλώ να φτιάξετε ένα κείμενο με το νόμιμο δικηγόρο του ταμείου και όχι με τους δύο που προσλάβατε παράτυπα, ότι παραιτείστε και εσείς και εγώ και να πάμε και οι δυο στο πρωτόκολλο του Ταμείου. Και να ακολουθήσουν όλοι οι άλλοι που είναι στο ψηφοδέλτιο του Ταμείου. Εδώ και τώρα περιμένω απάντηση για αυτό το ζήτημα.
Δεν μας απαντάτε κ. Τρίγκα για τις προσλήψεις που κάνατε. Δεν τολμάτε να απαντήσετε.
Δεν απαντάτε κ. Τρίγκα, έχει ή δεν έχει ζωή το Ταμείο;
Δεν απαντάτε κ. Τρίγκα, εάν πάρει και ο τελευταίος συνάδελφος που θα αποχωρήσει, έστω ένα ευρώ;
Δεν απαντάτε κ. Τρίγκα, ότι όταν τελειώσουν οι εκλογές δεν θα πάρετε κανένας από εσάς που είστε στη σειρά εφάπαξ σύμφωνα με το σημερινό καταστατικό αλλά θα περιμένετε να πάρετε εφάπαξ σύμφωνα με αυτό που θα προτείνετε προς δημοψήφισμα. Αν έχετε θέσεις και προτάσεις!
Δεν απαντάτε κ. Τρίγκα, ποιες είναι οι προτάσεις σας; Θα υπάρξει μείωση 80-90 % του εφάπαξ; και αν δεν περάσει η τροποποίηση, θα πείτε ποιος θα το ψηφίσει; θα πείτε πάμε σε εκκαθάριση. Σημειώστε το αυτό συνάδελφοι.
Και επειδή αναφέρεστε ότι έχω ξεχάσει αυτούς που ήταν φίλοι μου , οπαδοί και ψηφοφόροι μου, σας ρωτάω, τους έχετε χαρτογραφήσει; εγώ δεν έχω ξεχάσει κανέναν. Την αδικία δεν ξεχνώ. Και αυτά που έλεγα, τα έλεγα και παραμονές του 2010 και του 2012 όταν κάποιοι ιθύνοντες καππαδόκες συνέχιζαν να έχουν και να προτείνουν μουχλιασμένες ιδέες. Προσπαθούσαν να περάσουν τροποποίηση παραμονές εκλογών του συλλόγου όμως οι εργαζόμενοι με εμπιστεύτηκαν ακόμα μια φορά. Τους φίλους και τους συνεργάτες μου τους τιμούσα και τους τιμώ, πάνω από όλα όμως τιμώ το δίκιο των εν ενεργεία συναδέλφων. .
Και δεν είχα πρόβλημα οποιοδήποτε κόστος να έχω, αρκεί να λέω την αλήθεια. Και γι αυτό με εμπιστεύτηκαν οι εργαζόμενοι. Μπορεί να τους δυσαρεστούσα αλλά όλες οι ενέργειες ήταν προς όφελος αυτών.
  Και βεβαίως το 2012 που αναφέρετε απευθυνόμουν στο Δ.Σ. Μα αυτό έλεγα από τότε και αυτό συνεχίζω να λέω διότι αν κάποιοι με άκουγαν από το 2008 θα ήταν σε διαφορετική κατάσταση σήμερα το Ταμείο. Όχι ότι ήταν παράδεισος αλλά σίγουρα καλύτερα από ότι είναι τώρα.

Και πείτε στους εργαζόμενους, από το 2008 μέχρι και σήμερα, πόσα εκατομμύρια έχουν δοθεί για εφάπαξ; Για πείτε μας, είναι 600.000 ευρώ δεσμευμένα και υπάρχουν μόνο 150.000 ευρώ αποθεματικό; που θα τα δώσετε και σε ποιους;
Σταματάω εδώ και θα τα πούμε μετά τις εκλογές όποιοι και αν εκλεγείτε.
  Περιμένω τον Σεπτέμβριο να γίνει δημοψήφισμα για την τροποποίηση. Για να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.

Το μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας & Ιδρυτής της παράταξης του Ενωτικού Συλλόγου
 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου