Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Προς την Πρόεδρο του ΤΑΠΓΤΕ κ. Αν. Τρίγκα

Αθήνα, 27 Ιουνίου 2014

κυρία Τρίγκα,

Αναφέρετε στην ανακοίνωσή σας ότι εδώ και αρκετά χρόνια εισπράττετε έναν ανελέητο πόλεμο από συνδικαλιστικό στέλεχος και τώρα από τους αντικαταστάτες του. Και σας ρωτάω, ποιος είναι αυτός ο μεγάλος πόλεμος και το μένος για τη διάλυση του Ταμείου;

Θα ήθελα να κατονομάσετε, μόλις παραλάβετε την παρούσα επιστολή μου, αν εννοείτε εμένα, με συγκεκριμένα και τεκμηριωμένα στοιχεία. Να εξηγήσετε τι εννοείτε με τον πόλεμο, το μένος και ποια είναι η διάλυση του Ταμείου.

Αναμένω την απάντησή σας εντός τριών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της συγκεκριμένης επιστολής. Και σταματήστε να συκοφαντείτε και να αφήνετε αιωρούμενες κατηγορίες.

Ως εκ τούτου, επειδή γράφετε ότι και εγώ είμαι εν αναμονή, μήπως είμαι παράνομος ή παράτυπος σε αυτό; Η θέση μου ήταν και είναι γνωστή και την έχω ανακοινώσει. Και δεν επιτρέπω σε κανέναν να με συκοφαντεί και να προσβάλει την τιμή και την υπόληψή μου.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου