Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΤΑΠΓΤΕ

Αθήνα, 4/12/2012 

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΤΑΠΓΤΕ 

Σε συνέχεια της από 4.12.2012 απάντησής σας στη δική μου με ίδια ημερομηνία επιστολή επισημαίνω τα εξής:
1. Ζητώ να διευκρινιστεί αν στη Γεν. Συνέλευση της 19ης Νοεμβρίου 2012 περιλαμβανόταν ως θέμα ημερήσιας διάταξης η συμμετοχή στη διαδικασία των αρχαιρεσιών και της τροποποίησης του καταστατικού οι συνταξιούχοι που είναι στην σειρά .
2. Σύμφωνα με τις απαντήσεις σας, ρωτάμε από πού νομιμοποιείται μια Γενική Συνέλευση να παίρνει απόφαση και να καθορίζει ποιοι θα ψηφίσουν.
3. Αν κατά την θέση αυτών ήταν νόμιμη η διαδικασία γιατί οι κύριοι του Ταμείου δεν το έπραξαν και στην Γενική Συνέλευση του Σεπτεμβρίου του 2010 και κύλησε όλο αυτό το χρονικό διάστημα καταβάλλοντας εφάπαξ;
4. Υπάρχει σχετική γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου του ΤΑΠΓΤΕ; Αν ναι, ζητώ να μου κοινοποιήσετε αντίγραφο αυτής, γιατί έχω το δικαίωμα να το έχω στα χέρια μου ως μέλος του Ταμείου.
5. Ζητώ να μου δοθεί η νομική γνωμάτευση πριν του δημοψηφίσματος του Οκτωβρίου 2010 για την τροποποίηση του τότε καταστατικού.
6. Δεν μας απαντάτε στο αν οι συνταξιούχοι που είναι στην σειρά (και εφόσον δήθεν νομιμοποιήθηκαν από τη Γενική Συνέλευση) έχουν δικαίωμα συμμετοχής στις διαδικασίες , σε συμμετοχή τους στο ψηφοδέλτιο με τους εν ενεργεία υποψηφίους ή σε ψηφοδέλτιο συνταξιούχων που είναι στην σειρά.

Αναμένω άμεσα την απάντησή σας, γραπτώς και προφορικώς καθώς το ζήτημα αυτό αφορά και επιδρά όπως αντιλαμβάνεστε στα δικαιώματα των εν ενεργεία ασφαλισμένων του Ταμείου.

Ο Πρόεδρος του Ενωτικού Συλλόγου – Συνεργαζόμενοι 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου